If I should stay

  I would only be in your way.

  So I'll go,

  But I know
    
     I'll think of you every step of the way. 



    And I will always love you.

  I will always love you.

  You. My darling you. 



     Bittersweet memories;

     That is all I'm taking with me.

  So good-bye,

     please don't cry.

  We both know
 
      I'm not what you-you need.




    And I will always love you.

  I will always love you. 



     I hope life treats you kind.

  And I hope you have all you dreamed of.

  And I 'm wish you joy and happiness.

  But above all thing-I wish you love. 




     And I will always love you. 

     I will always love you.

  I will always love you.

     I will always love you.

 

     I will always love you. 

     I will always love... you, you

     Darling I love you.

     Oh, I'll always, I'll always love you...





其實這首算是很通俗的

不過我從來沒注意過

不過自從星光三班踢館賽由孫碧娜唱過後

我便開始注意這首了

上網查過後,發現小康妮和張惠妹都唱過了

孫碧娜唱的和原唱很接近

她有表現出和惠妮休斯頓類似的渾厚音色

當然,看過那集的人絕對不會忘記她的手勢

尤其是她在最後那個 "love",手勢搭配音不斷向上調高,彷彿在調音

我永遠沒辦法忘掉,我當時看到那一幕

我還懷疑是看錯了, 太驚愕了

等她唱完後,經過陶子的詢問

才發現不是只有我覺得好笑(太好了,我還以為我有問題呢)



不過最後她沒有踢館成功,真是可惜

我覺得她唱的比較好

可惜可惜



算了,反正評審說了算


arrow
arrow
    全站熱搜

    g8950223 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()