Creepin' up on you is the wrong thing to do

I found your address got your phone number too

Visit all the stores where you buy all your clothes

Been to secret places you think nobody knows

 

If I have to breathe without you

Nobody should...

I need to be around you

Watchin' you

 

No one else can love you like I do

Feel it when I'm creepin' up on you

I know that it wouldn't be right

If I stayed all night

Just to peek in on you

Creepin' up on you...

 

I been hanging round all the places you haunt

Spying on your friends to find out what you want

Drinking from the glass that you left on the bar

Follow you around driving home in your car...

 

Do I have to breathe without you?

Coz nobody could

I need to be around you

Watching you

 

No one else can love you like I do

Feel it when I'm creepin' up on you

I know that it wouldn't be right

If I stayed all night

Just to peek in on you

Creepin' up on you..

 

This must be wrong

It can't go on

This kind of thing

It's taking all my sanity and making a mockery

This must be wrong

It can't go on

So won't somebody free me from this misery

Bring my baby closer to me

 

No one else can love you like I do

Feel it when I'm creepin' up on you

I know that it wouldn't be right

If I stayed all night

Just to peek in on you

Creepin'

 

No one else can love you like I do

Feel it when I'm creepin' up on you

I know that it wouldn't be right

If I stayed all night

Just to peek in on you

Creepin' up on you...




中譯歌名:情不自禁愛上妳



情不自禁地愛上妳是怎樣荒謬的事情

我打探妳的地址與電話

造訪所有妳購物的商店

到過妳認為沒人會知道的秘密地方



若要我呼吸沒有妳的空氣

沒有人可以…我要依偎妳身旁 看顧著妳



沒有人能像我這般愛妳

感覺我情不自禁地愛上妳

我知道這不對 若我整晚不睡

只是窺看著妳 情不自禁愛上妳



我徘徊妳去過的地方

看著妳的朋友們知道妳的喜好

喝著妳在酒吧裡殘餘飲料

跟蹤妳的車子回到家…



若要我呼吸沒有妳的空氣

沒有人可以…我要依偎妳身旁 看顧著妳



沒有人能像我這般愛妳

感覺我情不自禁地愛上妳

我知道這不對 若我整晚不睡

只是窺看著妳 情不自禁愛上妳



這樣不對 不能再繼續 這樣的事情

傷神又可笑的事情 這樣不對

不能再繼續 誰能帶我走出這迷霧

帶我的心上人來到我身邊



沒有人能像我這般愛妳

感覺我情不自禁地愛上妳

我知道這不對 若我整晚不睡

只是窺看著妳 情不自禁…



沒有人能像我這般愛妳

感覺我情不自禁地愛上妳

我知道這不對 若我整晚不睡

只是窺看著妳 情不自禁愛上妳…

 

 

 

這是我跳國標用的曲子

不過社長好像有把它加快,也裁掉後半段

的確,最後一段還滿..........無聊的

剪掉剛好


歌詞簡單易懂,節奏正好是我喜歡的輕快版

arrow
arrow
    全站熱搜

    g8950223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()